افزونه وردپرس

دانلود رایگان المنتور پرو

Elementor PRO

دانلود رایگان المنتور پرو نسخه پرو :

در دنیای همیشه در حال توسعه طراحی و توسعه وب سایت، افزونه المنتور پرو برای وردپرس به عنوان یک تغییر دهنده بازی ظاهر شده است. المنتور با رابط بصری کشیدن و رها کردن، کتابخانه گسترده عناصر از پیش طراحی شده و گزینه های سفارشی سازی قدرتمند، انقلابی در تولید محتوا ایجاد کرده است. در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای مختلف افزونه المنتور را بررسی می‌کنیم، و بررسی می‌کنیم که چگونه به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی وب‌سایت‌های خیره‌کننده ایجاد کنند.

افزونه المنتور پرو چیست؟

افزونه المنتور پرو دارای یک رابط کاربر پسند است که فرآیند تولید محتوا را ساده می کند. قابلیت کشیدن و رها کردن آن به کاربران این امکان را می دهد که بدون زحمت عناصر را در صفحات وب خود اضافه، مرتب کنند و سفارشی کنند و نیاز به دانش کدنویسی پیچیده را از بین ببرند.

افزونه المنتور پرو رایگان با مجموعه گسترده ای از ویجت ها، طیف گسترده ای از گزینه ها را برای بهبود عملکرد و طراحی وب سایت ارائه می دهد. از دکمه‌ها و تصاویر گرفته تا فرم‌ها و گواهی‌ها، این ویجت‌ها را می‌توان به راحتی سفارشی کرد و در طرح‌بندی وب‌سایت ادغام کرد.

دانلود المنتور پرو

طراحی تعاملی در صفحات وردپرس
در دنیای موبایل محور امروزی، طراحی واکنش گرا بسیار مهم است. با خرید افزونه المنتور ، این افزونه تضمین می کند که وب سایت های ایجاد شده با استفاده از افزونه کاملاً واکنش گرا هستند و به طور یکپارچه با اندازه های مختلف صفحه سازگار می شوند. این ویژگی امکان مشاهده و لذت بردن از محتوا را در دستگاه های مختلف فراهم می کند و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

افزونه المنتور پرو به طور یکپارچه با اکثر مضامین وردپرس ادغام می شود و سازگاری و انعطاف پذیری را تضمین می کند. کاربران می توانند موضوع دلخواه خود را انتخاب کرده و با استفاده از ویژگی های قدرتمند افزونه المنتور فارسی ، بدون نگرانی در مورد مشکلات سازگاری، آن را سفارشی کنند.

ویرایش زنده با المان های جدید


یکی از ویژگی های برجسته خرید افزونه المنتور پرو قابلیت ویرایش زنده آن است. کاربران می توانند تغییراتی را در طراحی وب سایت خود در زمان واقعی ایجاد کنند و نتایج را بلافاصله بدون نیاز به تغییر بین حالت ویرایش و پیش نمایش مشاهده کنند. این گردش کار ساده به میزان قابل توجهی سرعت تولید محتوا را افزایش می دهد.

افزونه المنتور پرو قدرتی برای تغییر و طراحی بی انتها

ویجت های جهانی افزونه المنتور پرو به کاربران این امکان را می دهد که یک ویجت خاص را یک بار ایجاد کرده و آن را در چندین صفحه اعمال کنند. این عملکرد باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود، به ویژه برای عناصر تکرار شونده مانند سرصفحه ها، پاورقی ها یا نوارهای کناری، و از ثبات در سراسر وب سایت اطمینان حاصل می کند.

 

راهنمای نصب و راه اندازی :

1-ابتدا المنتور را از افزونه وردپرس نصب کنید .

2-سپس المنتور فارسی را نصب کنید

3-سپس المنتور پرو را از لینک زیر دانلود کرده و نصب نمایید و فعال کنید .

Elementor PRo

حجم فایل : 3 مگابایت

دکمه بازگشت به بالا